Visuele identiteit
Met gepaste trots hebben we begin 2018 de huidige visuele identiteit geïntroduceerd. Ons 15-jarig jubileum en de verhuizing naar ons nieuwe kantoor was dé gelegenheid om u onze nieuwe huisstijl te presenteren. Deze past bij het bedrijf I-recruiting dat wij nu zijn, met onze kernwaarden en de groeiambities die wij hebben. Graag lichten we de verschillende onderdelen toe die kenmerkend zijn voor ons logo:
De “I” is vervangen door mensen
Ons nieuwe logo begint met waar het bij ons in de kern om draait: mensen. Onze eerste kernwaarden, “Persoonlijk” en “Samenwerkend”, staan namelijk voor de persoonlijke relatie tussen opdrachtgever, recruiter en kandidaat om samen tot het best mogelijke resultaat te komen. Technologie helpt ons, maar onze persoonlijke benadering maakt het verschil in de veranderende markt waar de gewilde kandidaat centraal komt te staan.
Met scherp schieten
Wij schieten met scherp, nooit met hagel. Onze kernwaarde “Vakmanschap” zetten wij in om enkel kandidaten te vinden en te benaderen die aansluiten op het profiel. Door de persoonlijke, gerichte benadering ervaart de kandidaat zelf ook dat het een goede selectie is, zodat hij of zij een positieve ervaring overhoudt aan ons contact. Dat is echter helaas niet meer de standaard in de markt. Vanuit ons vakmanschap ergeren wij ons dan ook enorm aan werving en selectiebureau’s die de markt in onze ogen verpesten door zo veel mogelijk kandidaten te spammen met vacatures die amper aansluiten op hun wensen en ervaring.
Onderste deel van de letters transparant
Al onze opdrachtgevers krijgen wekelijks een update. Hierin vindt de opdrachtgever een compleet overzicht van alle benaderde kandidaten en sollicitanten, gecombineerd met alle relevante data en de interpretatie van de recruiter. Dit is dienend aan onze laatste twee kernwaarden “Klantgericht” en “Transparantie”, wat ook maakt dat het onderste deel van ons logo transparant is.
Pay-off
Onze pay-off, ook wel slogan genoemd, bestaat al sinds 2003. Iedere dag willen wij beter worden in ons vak, maar soms zijn dingen gewoon goed zoals ze zijn. Daarom houden we ook na ons 15-jarig jubileum dezelfde slogan!