Nieuwe visuele identiteit

 

Ede, 15 februari 2018

 

Onze nieuwe visuele identiteit

Met gepaste trots introduceren we vandaag onze nieuwe visuele identiteit. Ons 15-jarig jubileum en de verhuizing naar ons nieuwe kantoor is dé gelegenheid om u onze nieuwe huisstijl te presenteren. Deze past bij het bedrijf I-recruiting dat wij nu zijn, met onze kernwaarden en de groeiambities die wij hebben. Graag lichten we de verschillende onderdelen toe die kenmerkend zijn voor ons nieuwe logo:

 

De “I” is vervangen door mensen

Ons nieuwe logo begint met waar het bij ons in de kern om draait: mensen. “Persoonlijk” en “Samenwerkend”, onze eerste kenwaarden die staan voor de menselijke relatie tussen opdrachtgever en recruiter om samen tot het best mogelijke resultaat te komen. Deze staan ook voor de persoonlijke relatie tussen recruiter en kandidaat. Technologie helpt ons, maar de persoonlijke benadering maakt het verschil in de veranderende markt, waar de gewilde kandidaat centraal komt te staan.

Met scherp schieten

Wij schieten met scherp, nooit met hagel. Onze kernwaarde “Vakmanschap” zetten wij in om enkel kandidaten te vinden en te benaderen die aansluiten op het profiel. Door de persoonlijke gerichte benadering ervaart de kandidaat zelf ook dat het een goede selectie is, zodat hij of zij een positieve ervaring overhoudt aan ons contact. Dat is helaas niet meer de standaard in onze markt. Vanuit ons vakmanschap ergeren wij ons enorm aan werving en selectiebureau’s die de markt in onze ogen verpesten, door zo veel mogelijk kandidaten te spammen met vacatures die amper aansluiten op de wensen en ervaring van de kandidaat.   

Onderste deel van de letters transparant

Al onze opdrachtgevers krijgen wekelijks een update. Hierin vindt de opdrachtgever een compleet overzicht van alle benaderde kandidaten en sollicitanten, gecombineerd met alle relevante data en de interpretatie van de recruiter. Dit is dienend aan onze laatste twee kernwaarden “Klantgericht” en “Transparantie”.

Goede mensen die zoek je niet, die vind je!

Vindt u niet?

Pay-off

Onze pay-off, ook wel slogan genoemd, bestaat al sinds 2003. Iedere dag willen wij beter worden in ons vak maar soms zijn dingen gewoon goed zoals ze zijn en dus houden we ook na ons 15-jarig jubileum dezelfde pay-off.